12/4-09

Heej Hopp!

Lördag:
Var nere hos farfar ,:) Annika , Petra , Dag och lilla Milton har kommit ner nu äver påsken , skoj skoj .
Så när Petra och farfar åkte och handlade så gick jag Dag och Milton bort till Lekplatsen , Så var där någon timme sen gick vi hem igen :) Senare på dagen så började jag städa mitt rum . Denna gången ska jag verkligen försöka att hålla de städat me , men så säger jag varje gång och jag lyckas ändå aldrig :/ Men men , ska verkligen försöka !:D
På kvällen träffade jag en gammal kompis som jag gick på fritids me , har inte träffats på typ 9 år eller nått . Kollade på film o snackade lite skit . Jätte skoj att träffas igen :)


Söndag: Vaknade typ för en stund sen , idag blir de nog gå en runda , och ikväll ska hela gängen käka kina :) Ska bli as gott , jätte längesen vi käkade där . Hoppas de blir trevligt i alla fall . Annars vet jag inte vad som händer idag . Inget specielt planerat faktist . Få se vad dagen har att erbjuda :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0