1/4-09

Heej Hopp!

Då va man hemma efter en dag på APU:n , gjort en hel del idag :) Vatt rätt skoj , dagen gick super snabbt fram till typ 4 halv 5 , sen gick de hur segt som helst , kan vatt för att jag va jävligt hungrig och på lite halvt dåligt humör på grund av en viss person , men men .

Dagen blev inte alls som jag hade tänkt mej .
Skulle gått på spinningen men så blev de inte , tummen ner för de . :(
Och ska inte sova hos farfar heller som jag planerat , Frida skulle följa me mej till sjukhuset i morron :) Tack Frida . ^^
Så kan sova hemma i natt me , skönt de .

Oh , har haft mammas bil nu sen förra veckan , ska lämna den idag , så upptäckte jag att någon jävel har backat in i den där bak , så jävla arg , men men , syns tack och lov inte så jätte mkt , blev mest små repor . Men ändå . Desutom sover mamma nu , så kan ju inte säga något heller , men man kan ju hoppas att de va där innan . :S

Ska i alla fall ut till mamma snart och lämna bilen , så får väl se vad hon säger . Sen blir de duschen , sen hoppa i säng , upp tidigt i morron . :'( Ska ju vara där inne vid 9 redan . Men men , kan ju hoppas att de inte tar hela dagen !!


Ha de kanon bra alla , och önska mej lycka till inför operationen i morron . ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till imorron ;)

2009-04-01 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0