14/4-09

Heej På Er !

Känns som om man gjort en massa saker idag verkligen .
Träffade Emelie , blev lite käk som bestog av nyabakade scones och pastasallad sen en runda på stan och sen träning . Hittade en jättefin klänning som jag fundera att ha på studenten , men e lite tveksam :/ Få se hur de blir me de. Efter sen så träffade jag Frida , blev att vi gick bort till kiosken köpte oss en glass och sen gick vi en runda . När vi kom hem satte vi oss o kollade på tv och hade allmänt drygt . Slutade me att vi mötte Daniel och Alle gick en runda (igen) ganska lång runda snackade en massa oså . Trevligt va de i alla fall tycker jag , mkt bättre än att ligga o dryga framför tvn .  

Snart blir de att lägga sig i sängen . Ska upp tidigt i morron , ska in till sjukhuset i K-hamn ta bort stygen och kolla handen . Sista gången hoppas jag . . .

Go natt sov gott o dröm sött ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0