9/4-09

Tjoo!

Vaa ganska längesen jag skrev här nu , har ju i för sig haft sin orsak :/ Men tänkte jag skulle skriva lite nu i alla fall . Operationen gick bra sa dom :) Så nu slipper jag forhoppningsvis ha ont mer . Fick åka in till sjukhuset igår jut för att jag fortfarande ha så pass ont efter perationen , så dom kollade , och de såg ändå rättbra ut , 4 stygn hade jag såg ju i alla fall . Skulle igentligen bara gått bort till läkarstationen  nästa vecka o ta bort dom , men han sa att jag skulle komma in till dom så han kunde kolla igen så de såg bra ut o allt . Annars ha de inte hänt så mkt. Vatt ledig nu sen i tisdags i mej jag inte få vara på praktiken , e ju sjukskriven i en månad ´, väldigt drygt , men få se när man kan börja använda handen igen , som de känns nu lär de dröja någon vecka till :'(om inte längre . Men sånt e livet .

Idag ska jag bort till Kallebergaskolan och hälsa på mina gamla lärare o dom barnen jag hade där när jag praktiserade där ^^ Skabli kul .

Nehe , ha de kanon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0