Järnavik och Väby!

Heej Hopp!

Började me att farfar kom vid 10 och hämtade mej . Sen bar de iväg ut mot Järnavik skulle gå en runda där ute . Hur härligt som helst . Stannade även till ocg fikade me , han hade tatt me sig varm oboy och mackor och så . Jätte gott :D

Sen åkte jag hem tog de lite lugnt och slappade bara . Lagade även mat me . Och mitt i allt ihopa ringer pappa oh kan du komma ner me träningskläder till mej . Så fick släppa allt jag hade o packa ihop de de va bara att ställa maten åt sidan o fortsätta sen , men de gick bra ändå . De smakade kanon ;)

Vid 5 tiden åkte Hanna och jag till Väby för att springa en runda . Trodde aldrig jag skulle orka hela , men de gjorde jag . :D och precis när vi ska köra hem så ringer min bror och fråga om jag kunde köra han till mamma och hon bor typ vid Väby , men jag som är så snäll och ställer upp körde hem och hämtade han hos pappa och sen körde ut han till mamma . känns som om man gjotr lite idag i alla fall . I morron börja skolan igen . Usch vill jag inte , men men måste ju , har ju trotts allt vatt ledig i 2 veckor nu så ska inte klaga ;)

Ha de bra :)

Saknar  Dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0