Jobbat!

Jaha , dagen började me jobb , klockan ringde vid kvart över 8 och första tanken nee inte nu , jag va riktigt trött ville bara vända mej om och somna om igen . Men skulle ju börja jobba vid 8 så de va bara att stiga upp . Kom ner till jobbet , vatt minde idag än va de brukar va så va rätt skönt ändå . Men allt gick kanon , ovanligt bra ändå tycker jag i mej jag inte jobbat på en månad nu . Så gick kalas bra . Efter jag slutade gick jag pp till farfar , käkade lite sen cyklade jag hem , när jag kommer hem så ringde Emelie frågade om vi skulle ta en glass på torget , så hoppade in i duschen , gjorde mej iordning och sen körde jag ner till stan , satt på torget och pratde massa skit och drack smoothie , blev de istället för glass rikitgt gott måste jag säga . Och nu sitter jag här , väntar på att matan ska blir klar sen blir de käk och vänta på att mamma ska ringa , ska köra dom ikväll , så de blir ingen drickande för min del denna helgen heller , men men . Får väl se vad som händer mer ikväll än att jag ska köra dom så aa ^^

Ha de kanon ;)

Saknar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0