K-hamn med Frida

Tjoo !

Vatt en lång dag idag känns de som . Vaknade vid 9 , gick upp satte mej vi datorn en stund . Ringde Frida vid 10 och kollade så att hon va vaken . Vilket hon inte va ,men de visste jag . ^^ Sen gjorde jag mej iordning och så och vid halv 11 kom Frida , sen körde vi hemtill henne och hämtade 2 saker som hon hade glömmt sen bar de iväg till Karlshamn . Tog en himmlatid på sjukhuset tyckte jag . Hon tog bort alla stygn utom ett för de fick hon inte bort , gick av så en tråd sitter kvar , men den skulle trillabort av sig själv så småning om så det e bara att hoppas att den gör de me :S Sen blev de en sista komm på handen , och jag fick även redan på att det fanns 2 skador i handen , men de ena gjorde dom inte så mkt åt , de va ledbandet och han trodde inte jag skulle ha några större problem me de . Så de e bara att hoppas på de . När vi väl var klara på sjukhuset så åkte vi in till stan och kollade en runda sen blev vi hungriga så när vi kördehem stannade vi till på donken :D haha . Blev en hambugare och en glass . ^^
Annars har jag nog inte gjort så mkt idag , rensat min garderob , kollat tv o vatt ute hos mamma och lämnat bilen , gick väl sådär att köra , lite svårt med att växla , men de gick ju om jag tog de försiktigt .
Snart ska jagt möta Daniel sen skavi gå en runda sen får jag se vad som händer :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0