Trött!

Hej Hopp !

Väntar på att man ska gå till skolan igen , har en lektion kvar , sen slutar an för dagen . Skönt . E sjukt trött . Ha vatt de et tag nu , ändå så sovr jag hur bra som helst :/ Vet inte alls varför jag e så trött börja bli smulan jobbigt i alla fall . Men men . Sista lektionen e företagsekonomi yippie vad skoj , eller inte . Hatar verkligen den lektionen . Läraren e ju så virrig så han vet ju knappt vad han heter :S Men de e barqa att bita ihop in i de sista nu . Inte läge kvar till studenten :D wohoo !

Få se vad som händer ikväll . Frida o jag kanske skull käka , annars vet jag ej , möjligtvis lite träning , kan behövas .

Ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0