Vilken dag :(

Tjoo!

Vilken dag säger jag bara , började me att jag vaknade vid 7 första gången, men vände men bara om och somnade om igen , sen kom katten in vid typ 8 o börja skrika eller vad fan han höll på me , så efter 5 min gav jag upp och gick upp och släppte ut han sen gick jag o la mej igen somnade och vaknade typ 10 min innan klockan ringde. Kände verkligen för att bara ligga kvar i sängen hela dagen och inte göra nått alls . Har inte alls vatt på humör idag , men gick upp gjorde mej iordning cyklade ner till stan hade ju APU idag me , men gjorde inte så mkt va mest tyst och aa typ inget alls . :/ Vatt på dåligt humör verkligen hela dagen . Men har vatt typ nere hela veckan :( Nere o trött inte haft ork eller lust att göra nått alls . Få hoppas att de vänder snart .

Nu ikväll har jag vatt med Frida , åkte ut till mamma en runda , sen blev de mjukglass på kiosken , gottgott ^^
Annars blir de nog bara ta de lugnt , kolla lite på tv sen sova .
Hoppas på bättre dag imorron :)

Puss&Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0