Vilken kväll !

Heej Hopp!

Blev ingen praktik för min del idag , jobbade instället . Så de blev jobb från 2 till 6 , hade ju i för sig vatt mkt skönare att stanna hemma o ligga på altanen och sola , har ju vatt riktigt varmt idag . Och jag som trodde de va kallt så satte på mej en ganska tjock tröja när jag skulle cykla ner till stan , mend e slutade ju me att jag fick byta innan jag stack .
Gick bra på jobbet , fick i för sig ganska ont i fötterna i mej jag stog upp hela tiden :/ Men men , fel skor så får skylla mej själv .

Kvällen har väl inte vatt den bästa , skulle tränat , men pga en viss person så blev de inget . alltid samma jävla sak när man bestämmer nått med henne . Jag menar bestämmer man något så brukar man ju hålla de och inte bestämma något annat , men men folk e som dom e . Blev en glass på torget med Frida istället . Gott va de :) Sen blev de en tripp bort till Maxi för att köpa käk till grillningen i morron . :D Hoppas de blir skoj . Annars har ju inte kvällen vatt den bästa vatt på allmännt dåligt humör och då menar jag riktigt fåligt humör . Inget vill sig alls ikväll känner jag . Får hoppas på en bättre morron dag .

Ha de kanon gott folk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0