Aj aj !

Jaha , vilken dag säger jag bara ! Den började me att jag cyklade ner till farfar käkade frukost och så . Sen cyklade jag hem , gick in till grannen skull ge katten mat och kolla en sak . Och då upptäcker jag att strömen har gått o jag får världens panik ringer dom och säger vad som hänt . Gick ut och kollade alla säkringar och grejer , men inget händer . :S
Springer över och hämta pappa som får hjälpa mej , men han får inte heller igång de . Stackars Ninni o dom som e på Gotland och kan inte göra ett skit . Så de slutade me att att vi fick dra förlängningssladd från vårt in till deras så att vi fick igång kylen och frysen . Som tur e så kommer dom hem i morron igen . Så förhoppningsvis så fixar de sig .
INte nog me de så har jag än en gång trillat ner från trappan i NYKTERT tillstånd :O Fattar inte hur jag lyckas , denna gången bokstavligen trillade jag , tur ingen såg , där satt jag på asen neranför trappan och foten värkte till max , men nu e de inte så farligt , känns bara lite grann , men ska ändå gå in till stan om en stund , sova hos farfar i natt , ska på massage i morron på morgonen så sover där istället . Men men , blir nog snart att springa över och kolla så att frysen har kommit upp i rätt temperatur igen . Annars lär de vara vatten över hela golvet . :S Vilket inte e så bra .

Säger bara vilken dag de vatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0