En dag kvar!

Nu e de bara en dag kvar :D Sen dra man till Falkenberg . Ska bli redigt skönt . Sola , bada , shoppa och bara ta de lugnt . Ska blir hur härligt som helst . Äntligen SEMESTER!!

Vatt en riktigt bra dag idag ändå :) Började me massage , fast så jävla skönt va de inte , gjorde skit ont , så fick en tid redan om 2 veckor igen bara för att musklerna va så spända :S Illa de säger jag bara !
Efter de mötte jag Angelina :) Skulle gå till arbetsförmedlingen efter de gick vi och käkade .
Körde ut till mamma och hämtade Mikael sen körde vi in till Kna , skulle lämna min kamera , eller aa batteriet , de ville inte ladda . Men oturen va att garantin hade gått ut :( Men sen hade jag sån tur att mamma hade tatt en försäkring som gällde i 2 år så den täckte de . :D Wiie , så nu e de iväg skickat , men tyvärr ville ja ha den me mej nu när jag åker , men de kunde jag glömma :( Snyft !
Kvöllen har bestått av att ligga i sängen och slappa och glo på film , sen åkte jag ner till farfar. Och nu sitter jag hemma och kollar på beck :) 
                         Skrea Strand :)               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0