Helg !

Torsdag: Fick hoppa in och jobba idag , de tackar man ju inte nej till . :) Efter de fick jag handla me farfar han har ju skadat foten så fick köra åt han . Sen bar de av hemåt , hämta filmen och sen köra ner till stan lämna de och plocka upp Hanna . Körde till gymet sen , Jag , Hanna och Nina så blev en runda där ner efet vi släppt av Nina , körde Hanna och jag hem och käkade , sen gick vi en runda och när vi var ute och gick så gick vi förbi gymmet i Kallinge och blev riktigt sugna på att köra lite styrketräning så blev ännu en runda på gymmet innan vi fortsatte hem , sen blev de sängen och sova .

Fredag . Dagen började me begravning , inget kul alls . Jättefint och många fina blommor måste jag säga .
Åkte med Frida till Karlshamn hon skulle förlänga naglarna och nu e jag hemma sitter här och ta de lugnt och väntar på att Tina ska höra av sig , ska upp till henne sen bär de av till Sanna , blir lite klassfest :D Ska bli super kul och träffa klassen igen :D Hoppas de e många som kommer och att de blir en trevlig kväll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0