Helgen!

Helgen har vatt helt underbart bra !

Fredag: Åkte vi upp till Ullared och kollade lite , hittade dock inte så mkt , men blev lite småsaker en ny ram som jag ska sätta i lite foto i sen en nu väska bland annat . Blev en kanon dag. På kvällen blev de lite grillning god mat och god dricka , blev en flaska vin eller nått , senare på kvällen så sköt dom raketer i stan de va laxivalen , va aldrig i stan så vet inte riktigt va de e . Men stod uppe på balkongen så såg raketerna därifrån .
Lördag: Blev vi bjudna på Liseberg , fick de som student present . I mej Birgitta och leif (Birgitta e mammas kusin, även dom vi bor hos nu) inte kunde komma ner så firade de nu , så blev liseberg , massa karusell åkande o även lite spel i choklad hjulen , och tror de eller ej MEN JAG VANN !! Kan ni tänka er , stjärnvinsten , en stor geicha :D
På väg hem stannade vi i Varberg och och käkade på en grekisk resturang , riktigt gott måste jag säga .
Kom hem typ runt 12 på natten så gick o la mej med en gång . Va sjukt trött !
Men måste säga att de va en riktigt lyckad dag .

Söndag: Idag blir de nog bara lugnt , typ film o kanske gå en runda , få se , sträckte mej ganska bra i ryggen igår fast kände inget då , men idag kan jag lova att de känns , men men . Skiter jag ganska bra i . Men trött e jag vill jag lova . Så de blir bara de lilla lugna , e mulet idag me så inget strandväder tyvärr :/ Men men !

En ska som Leif sa igår när vi satt och käkade !
Sitter i Varberg i Sverige , på en grekisk resturang och kollar ut mot engelskaparken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0