Hmm?!

Jaa , de va ju några dagar sen jag skrev nu , men har inte haft tid , ork och lust . :/

Men o andra sidan har de ändå inte hänt så mkt ändå . Kommit hem från Falkenberg , tyvärr hade gärna stannat ett tag till . Mkt bättre där uppe . Men men , så e de .
Blev en sväng på sailet i fredags , kanske någon cider för mkt , men de va kul ändå . Men visst , finns väl vissa saker man borde tänkt men , men försent nu :( Tyvärr .

Tappat min nyckar har jag me gjort , inte en susningvad dom kan vara :S Har dessutom vänt upp och ner på hela rummet idag , men hittar dom verkligen inte :( Kan ju hända att dom ligger i falkenberg , men de hoppas jag verkligen inte .
Annars har de inte hänt så mkt .

Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0