Hultafors!

Kom hem från läkarstationen nyss , som tur väl ingen halsfluss , men har ju bara gått 2 dagar , så dom tog inget prov för dom ser inte de ändå , men hon kollade i alla fall . Var bara ordentligt svullen och lite röd än så länge . Men hon sa de kunde bli halsfluss ändå , vilket jag inet hoppas på . Men men .
Vatt en riktigt jobbig natt , har nog inte sovit mer än 3 timmar . :/ Haft sjukt ont i hela kroppen , plus att jag frysit som fan . Ändå hade jag 2 täcken på mej . men de hjälpte fan inte . :( Men men .
Nu har jag i alla fall packat , blir att jag åker till Hultafors ändå . Får bara hoppas att jag blir bättre och inte värre .
Så väntar bara på att farfar ska komma . sen ska vi köra ^^

Ha de bra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0