Jaha !

Nu va den en vecka sedan jag skrev . Kan beror på att jag inte kom in på min blogg nu när jag va uppe i Hultafors , vet inte varför jag inte kom in :/ Men men , nu e jag i alla fall hemma igen , skönt de . Har knappt vatt hemma någonting denna månaden!

Hultafors va väl rätt ok , om man bortse från vissa saker då. Annars va de okej . Va ute och gick en morgonpromenad me Laban varje dag , Hur skönt som helst :)
Ska se om man kanske kan komma igång me träningen nu när man e ledig :D
Nu kan man liksom inte skylla på att man e trött för att man jobbat eller nått .

Idag har jag bara tatt de lugnt , åkte me pappa och handlade och lite så . Sen bakade jag o min kära bror kladdmuffins . Gott xD

Nehe , om man kanske skulle ta o sova nu , eller aa förska , fast e inte de minsta trött . :/
 Jag o min bror . (Gammal bild) bjuder på den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0