2 December !

Jaha , då har ännu en helg gått . Lördags blev de lite fest sen natti . Helk okej lördag faktist .
Fick dock reda på klockan halv 10 på lördag kvällen att jag skulle jobba på söndagen , vilket jag inte själv visste , så ringde chefen och det visade sig att vara sant . Så fick lite en "lite" lugnare kväll . Men jag va pigg och glad på jobbet dagen efter , lite trött kasnke med tanke´på man bara sovit några timmar , men helt okej :) Känndes ju rätt skönt att jobba igen måste jag säga :) Så blev lite jonn mellan 13.00-19.00
Igår Tisdag låg jag i sängen hela dagen med lite feber , e väl inte feber igentligen men jag har bara 36,4 så blir ganska seg och hängig när jag har över 37. Men steg upp vid 5 så kom Susanne vid 6 och hämtade mej sen ble de 55 minuters spining e förvånad över mej själv att de gick s bra som de gjorde :O Att jag ens pallade för de va ett ganska tufft pass . Men de va riktigt skönt så får bli lite spinning nästa vecka med .
Dock har jag lite träningsverk idag måste jag säga :/ men inte så farligt som jag trodde . :)
Men de e bra för då vet man att man tränat i alla fall ;)

Ha de bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0