Ensam

Nu e de bara en dag kvar till Julafton , kan ju inte precis påstå att jag längtar :(
Farfar, pappa och bror åkte upp till Hultafors idag . Så nu e de bara jag och katten hemma .
Men ska man jobba så blir det så .

Ikväll blir de i alla fall de lilla lugna . Kanke får för mej att baka , e lite småsugen på de ^^
Men måste ner till maxi och handla först i så fall och vet inte om jag känner för att trängas med de andra filket där nere :S Få se hr jag gör sen när jag kör ut Hanna till Väby :)

I morron blir de i alla fall att jobba sen kör jag ut till mamma och dom , sen blir de en vända med dom till Karlskrona . Men jag blir nog inte så långvarig känner inte riktigt för de om jag ska vara ärlig . Men visst roligare än att sitta här hemma och uggla i min ensamhet kanske . ;)

Ha de bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0