Längtar verkligen INTE

Tiden går snabbt måste jag säga . De e redan den 7 december .

Som de känns ju så vill jag verkligen bara sova igenom hel jul . Vill inte veta av nått som har med det att göra .
Ska jobba på julafton till klockan 13.00 och dom andra ska upp till Hultafors (Borås) och vara där under jul
och då åker dom dagen innan julafton . Så tänkte jag köra upp sjäv efter jag slutat jobbet . Men nu blir de inte så i alla fall . Och mamma och dom ska vara i Karlskrona och känner verkligen inte för att vara där inne heller . Och absolut ännu mindre nu när jag vet att min bror ska upp till Hultafors . Så som de verka nu så blir de julafton hemma i Kallinge med katten och ligga i sängen och kolla på tv och sitta dator . Låter ju verkligen som en rolig julafton för min del . :( Men men , finns inte så mkt att göra åt de . Önskar bara att man kunde hoppa över allt som har med jul och nyår att göra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0