Snö :)

Hej Hopp!
Va ett tag sedan jag skrev nu , men har inte kännt att jag orkat eller haft lust :/
Vatt med Tina hela veckan i för sig en sjävklarhet i mej vi bott i Hoby i 3 dagar nu :) Passat hus och hund vatt riktigt skönt . Kommit massa snö med ju och de tycker vi e kul . :D
Frida och jag åkte till Karlshamn och käkade Thai , gott gott .
Skulle igentligen till sjukhuset igår men dom ringde och sa att min läkare va sjuk :( Inte kul , har ju längat till denna dagen , orka inte me denna smärta värke upp till axlen :'( Inget kul alls .
Så de blev då käk med Frida :)
Efter de åkte vi hem eller aa Hoby la oss i soffan och bara slappade . Sen va Tina och jag ute och gick en runda med hunden .
Senare på kvällen kom Kasper och Adam , blev en trevlig kväll med både Tina , Frida , Kasper och Adam med massa snöbollskrig :D Grannarna va kanske inte lika glada , men vi hade ju kul i alla fall . :)

Idag (Torsdag)
Jag Tina och Josse åkte och handlade till julfesten med klassen på lördag ska bli kul :)
Sen efter de va vi och åkte pulka med dom små :)
Vatt en kanon dag idag me , om man bortse från vissa grejer . . . Du går med på nerverna , står verklige inte ut .

Ha de gott .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0