23/2-08

Hej På Er !

Idag började skolan igen :( Inget kul alls , Men hade bara en lektion idag , så de va rätt skönt så sätt .
När jag kom till skolan så fick jag veta alla Studentsakerna hade kommit :D Wohoo !! Trodde inte vi skulle få de än på ett tag . Så va rätt skoj . När jag slutade gick jag ner till stan och sen gick jag bort till Ron för att möta pappa! Sen hem , o då blev de käk , sen var de bara att hänga upp tvätten och efter de börja packa . För i morron åker jag o farfar till Hultafors :D Ska bli skojsigt ! Nehe , ska springa över till Hanna nu , sen hem och förtsätta att packa :( De e bara att hoppas att man inte glömmer något . Men bara man ha de viktigaste så e de ju lugnt ;)

Ha de kanon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0