24/2-09

Heej Hopp!

Idag har man inte gjort så mkt mer än att kört bil , skulle ju köra upp till Hultafors :)
Så började me att jag steg upp klockan 8 sen blev de frukost sen packade jag ner dom sista kläderna som jag hade hängt upp hos farfar för dom var blöta :( Sen åkte vi ner till stan fixade lite saker , sen hem till mej , för att jag kom på att jag hade glömt mina jeans hemma :S Dom hängde ju kvar på tvättlinan i mej jag hade tvättat dom så dom va ju blöta . Så de var bara att åka hem och hämta dom . Sen bar de iväg . När vi väl var framme så tog vi de lugnt , sen åkte vi in till Bollebyggd! På vägen hem , så frågade jag i fall jag skulle köra men nee , Petra ville köra själv, och de e jag glad över att hon gjorde , men tanke på att Polisen stog o stoppade alla , och jag hade inget körkort me mej och med denna hosta och allt så vet jag inte ens om jag hade klarat av att blåsa :S . men o andra sidan hade inte Petra heller sitt körkort med sig , men men , de ordnade sig ändå ^^ . Nu när väl väl kommit hem så väntar jag bara på att maten ska bli klar , sen blir de kanske lite bus med Milton , sen bara slappa farmför tvn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0