25/2-09

Heej På Er ! :D

Vaknade redan strax efter 6 i morse . Inget kul att vakna så tidigt :( . Men har i för sig sovit hela natten utan att vaknat av att jag hosta som en galning . Så de va rätt skönt .

Efter att jag gjort mej iordning o allt så åkte vi in till Knalleland för att shoppa lite :D hittade bland annat 2 tröjor
Väldigt nöjd med mina inköp för dagen . När vi kom hem så var jag så trött så la mej på soffan och kollade på tv ,men givetvis somnar man , och vaknar en timme senare att av kusin står o dra i filten . dumma unge ,men tycker om dej ändå ;) Sen blev de lite käk och så . Vid halv 8 la jag mej på soffan igen och skulle kolla på tv , meg givetsvis somnar man då me . :S Så nu gick jag o la mej i sängen och klockan e verkligen bara 21:20 , illa de , hur kan man vara så trött redan nu , o då har man sovit så mkt på dagen . Bra fråga de ?!

Nehe , blir snart att sova , igen .. Men de e lika bra de , med tanke på att Milton ska upp vid 7 och jag sover ganska nära köket och kan konsten till att föra liv på morgonen , så antagligen stiger man upp vid 7 i morron . yippii vad kul då , eller inte :(

Ha de kanon ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0