Dagen!

Heej På Er Allihopa! :D

Vatt en ganska soft dag idag . Åkte med pappa till stan på förmiddagen , sen kom mamma och hämtade mej
så åkte jag me hem till henne , ska låna hennes bil :) Efter de så träffade jag Tim en sväng . Och senare på kvällen så
hyrde jag film med Hanna :) Har vatt rikitgt skönt och bara ha en slapp kväll framför tvn i mej att man e sjuk :( Hoppas verkligen att jag blir frisk snart , har inte tid att vara sjuk . Har vatt sjuk i stort sätt hela lovet , de va måndagen som jag va frisk . Så har ju haft ett väldigt roligt lov . Men de e smällar man få ta , kanske lika bra att vara sjuk nu på lovet , hade ju missat en del i skolan annars . Men men , så e de me de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0