Sandra!

Jaha , nu sitter man här i sängen , dö trött verkligen , denna lilla skit ungen säger jag bara . Och precis när man stigit upp så blir han givetvis tyst , annars har han fört en massa liv HELA morgonen . Tur man somnade någolunda tidigt i går kväll i alla fall ! Desutom mår jag JÄTTE illa me , undrar om Milton har smittat mej med sin magsjuka :S Eller om man bara inbillar sig , men jag blir ju inte förvånad om jag skulle bli magsjuk oxå . :(
Nehe , se om man kasnke lyckas få i sig lite frukost , men de e väldigt väldigt tveksamt . Om inte annat göra sig iordning lite snart , ska ju ner och handla sen .


Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Petra

Milton är ingen SKIT unge!!!! ;-)

2009-02-28 @ 11:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0