Bad o Sol me Angelina :D


Dagen började me jobb som vanligt !
Efter de träffade jag Angelina , åkte hem te mej slängde oss på altanen o solade , blev några dopp i poolen me :D Tror de e första doppet i år i poolen . :S Illa de !
Efter de åkte jag hem till farfar igen vatt här hela veckan :) Kussen va här me och  käkade  , efter de bjöjd han på snickertårta , mumsigt  de :)

La mej på soffan sen och skulle kolla tv , men han nog inte lägga mej förren jag sov . sov nog 1 timme om inte mer . Inte bra de :O Hur ska jag kunna somna ikväll :S . I för sig e jag rätt trött så de går nog ändå . ^^
Nu ikväll blev de en cykeltur med farfar , riktigt härligt väder ute måste jag säga :D Dessvärre e de inte lika härligt inne , hur varmt som helst och här ska jag dessutom sova :S Hatar sova när de e så äckligt varmt :( Men men . Så e de !
Nu ska jag kolla på oskyldigt dömd ^^

Ha de kanon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0