En hel del gjort idag!

Heej Hopp !

Måndag igen då . Jobbat idag , va riktigt jobbigt att stiga upp i morse :/  Sen jätte slö på jobbet me . Säger bara en sak! ALLDELES FÖR LITE SÖMN I HELGEN!
Men man har bara sig själv att skylla ;)
Fick ju springa från jobbet en snabbis me bort till banken och spärra mitt bankomart kort som försvann i helgen :( inget skoj alls . Men men
När jag kom hem så satte jag mej och läste lite , så nu e jag klar me boken , och den va riktigt bra :D
Sen körde jag ner och handlade , hämta min tröja på jobbet som jag glömde och postade brevet till lönekontoret.
När jag kom hem så började jag me maten me en gång , blev potatisgratäng . gott kunde i för sig vatt lite mer kryddor . Men de va gott ändå :) Diskade lite o sen la jag mej på soffan en stund . Men fick ett ryck och började baka så blev muffinsfrallor :) Skit gott så de har farfar och jag suttit och mumsat på nu ikväll .


Nu sitter jag bara i soffan och kolla på tv och ta de lugnt . Väntar på att Beck ska börja . Sen blir de sova ^^






Kommentarer
Postat av: Niikki

Hur har du gjort din blogg så fin?

2009-07-14 @ 11:39:52
URL: http://martiniqueolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0