Helgen!

Tjoo!
Helgen har vatt ganska bra tycker jag :)
Fredag: Jobbade , efter de så gick jag hem till farfar . Sen gick jag o Hanna hem till Kallinge . Plockade ihop lite saker , för vi skulle sova hos farfar båda 2 i mej båda började jobba samtidigt .

Lördagen: Steg upp gjorde oss iordning sen hade farfar vatt o köpt fralle så blev nubakade fralle till frukost . mumsigt ^^
sen bar de av till jobbet . När jag slutade kom mammma o hämtade mej . Åkte hem till henne , donade lite inför kvällen . Skulle ha grillfest me släkten , Mkt trevlig kväll måste jag säga .

Söndag: Idag har jag absolut inte gjort ett smack  , bara legat o sovit hela dagen , blev nog nått glas för mkt kanske.
Gick hem till farfar me , annars har jag inte gjort så mkt mer .
Väntar just nu på att vi ska åka hem till mej så jag kan hämta lite saker till i morron . Ska sova här i natt .
Jaha nehe , ska nog läsa lite nu , e något trött o lite smått "sjuk" tror jag . Så lika bra att vila lite till , så man orka upp o jobba i morron .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0