Jobb , Jobb och åter Jobb!

Heej Hópp!

Sitter hemma hos farfar . Som vanligt . Har ju vatt  här dom senaste 2 veckorna nu . Men trvis kanon bra . :D
Skit trött , vatt  en jobbig dag idag . Men ändå inte  värre än vanligt . Vet inte  alls va de vatt idag . Hoppas på en bättre dag i  morronn . KAn ju i för sig börja förstå om man börja känna sig extremt trött , jobbar  ändå 6 dagar i veckan . Så  gör ju inget annat  än att jobbar !  Men men , så e livet .

Farfar kom och plockade upp mej efter jobbet , åkte o handlade lite . Efter vi kom hem, började vi  me maten, sen la jag  mej på soffan o kollade på tv en stund . Men orkade inte göra de , så bestämde mej för att gå ut o gå en runda :) Så passade på att gå upp till Peter och hämta min klocka som jag hade glömt . Den har vatt riktigt Saknad kan jag lova :D
sen gick jag en liten sväng till , ^^ Härligt väder va de me .

Nu sitter jag bara i soffan o segar . ska nog snart sova , e verkligen skit trött . Ska bara käka lite kvällsmat innan me .
Ska nog läsa en stund me , jag som aldrig läser :S Men fick så fix ide att jag skulle läsa , så började göra de förra veckan , boken e verkligen skit bra :D Så har snart läst ut den , så då blir de väl att man fortsätter på nästa XD . haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0