Lördag!

Dagen började me jobb , som vanligt .. Efter de gick jag upp till farfar :) Tog lite av mina saker körde hem . Väl hemma så konstaterade jag ganska snabbt att jag verkligen måste ta tag i mitt städande av rummet så började me , vilket tatt i stort sätt hela dageb verkligen , blev en liten paus när jag o Nina va nere o handlade . Sen bar de hem igen och fortsatte med städning . Efter en stund så kom Nina hem kollade på alla mina saker som jag skulle slänga . Sen började vi med maten , blev riktigt gott ,stinker dock vitlök i typ hela huset :( Men men , Nu blir de i alla fall film , chips , gurka och dipp och lite gott att dricka med Nina och Hanna :)
Ha de gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0