Sjuk :(

Vaknade 20 min innan klockan ringde idag , så tänkte de e ingen mening att somna om igen , blir bara tröttare då . Så gick upp och gjorde mej iordning och gick till jobbet . Skulle jobbat till 6 men fick gå hem vid halv 1 , mådde inte alls bra , jätte ont i huvudet och kände mej febrig , tror i för sig inte att jag hade feber . Men men , När jag väl kom hem käkade jag lite sen la jag mej på soffan och somnade , vaknade vid 3 igen , mådde lite bättre , så gick ner till jobbet igen och kollade i fall jag skulle jobba dom sista 2 timmarna , vilket jag gjorde , sen mötte jag farfar sen gick vi och käkade .
Nu sitter jag i soffan och ta de lugnt , har fortfarande ont i huvudet :( Väntar på att mamma ska komma ska sova hemma i Kallinge i natt . Så han skulle plocka upp mej .

Ha de bra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0