Trött !

Tjoo!

Blev att stiga upp riktigt tidigt idag , både jag o min kusin sov hos farfar i natt och dom skulle köra till Åhus vid halv 7 idag , så steg upp redan vid 6 nör man hade typ halvsovit i en halvtimme eller nått , så tänkte kan lika gärna hoppa upp och gå till jobbet vid 7 idag . men e sjukt trött , vatt riktigt segt på jobbet idag i mej jag e så trött :( Tur de e torsdag i morron , då kan jag nog gå hem i tid i alla fall :) E nog inte riktigt så mkt att göra i morron skulle jag tänka mej . Va o kna med Frida o Tim en runda me , Frida skulle kolla en sak och efter de blev de donken så nu ligger jag i soffan helt slut o dunder mätt :S Orka knappt resta mej upp :( Men men .


Förstår inte vad de e för fel på dej ibland ?! Du e ju helt jävla väck i huvudet !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0