Ensam i skogen :(

Tjoo !
Då har ännu en dag gått . Dagarna bara flyger iväg tycker jag . Steg upp vid 6 idag skulle jobba vid 7 . Trött som fan var jag me desutom . :( Men men . slutde vid 12 sen blev de några ärenden på stan o så . Hem där Linn satt i bilen och väntade på mej . Vid 1 kom Carro me , sen körde vu ut till Väbysnäs och Elia (läraren i teckenspråk) som vi skulle hälsa på :) Blev en fika o så massa prat o lite tecknade  me för den delen ^^ sen hem och gick ner en runda till gymmet , och precis när jag typ kommit utanför tomten börja de givetvis ösregna :( Menn men  blev lite styrketräning o så sen hem duschade körde ner till maxi och handlade sen ut till Vieryd där mamma bor , ska vara här några dagar nu när dom e iväg . Kom ut till mamma gjorde lite käk  sen slöade i soffan tills Tim kom , snackade lite sen körde vi till Hobby .
Annars har jag nog inte gjort så mkt idag , inte vad jag kan minnas i alla fall . ska nog sova snart , e skit trött .

Go natt folket ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0