Hos Farfar!

Tjoo!

Sitter hos farfar nu , vatt här sen i  söndags i mej jag jobbat . Blir nog att jag sover här hela veckan . Ganska nära  till jobbet och så  :)

Igår va jag Frida , Hanna o lilla Kevin  ute på Slättanäs och badade . Riktigt skönt i vattnet . Tror Frida sa att de va 22 grader . Men vet inte redigt . Jag brukar inte tycka de e så roligt att hoppa från bryggan , men va folk vid stegen så jag hoppade i o klantig som jag e så stukade jag givetvis foten , visste inte att de va så grunt fär jag hoppade , trodde de va djupare me tanke på att jag inte nådde båtten , men böjde benen lite och  sen när jag då når båtten så böjs ju foten till ännu mer :'( Så nu har jag mega ont , så blir väl  bara att vila  idag . Kusin kommer me till farfar sen så lovade farfar att laga maten idag :)

I morron e första dagen  på jobbet helt själv :S Nervööst kan jag säga . Något orolig för larmet , tcker inte redigt om sånt , mrn koden funkar idag så denh borde funkar i morron , fick nyckel idag  me så bara hoppas den inte tjabba , för Eva sa de att låset brukar tjabba ibland , Så får hoppas på de bästa ,

Annars har dagen vatt lugn , vatt ganska mkt på jobbet mkt saker runt om hela tiden , men de ha gått bra ändå . :D
Blev lite lunsch sen när jag kom hem till farfar , sen kollade jag på film . Trodde jag skulle somna , men nee de gjorde jag inte ! men tur va väl de kanske , annars hade jag nog inte kunnat sova i natt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0