Jobb + Växjö

Började me jobb idag , som vanligt . Känns som om jag inte gör något annat . Men men . bra att jag har ett jobb i alla fall :D Fast idag blev de bara jobb till 10 sen skulle pappa o jag till växjö , för att fixa min balklänningen sokm gick sönder 30 nmin innan jag skulle tillbrunnsparken när balen va :( Lagom kul , men gick inte som jag ville , så i morron blir de att rinag lite samtal ! Jag tänker inte ge mej i alla fall , de e en sak som e säker...
Blev även en runda i lite affärer fast hittade typ inget va så jävla arg så va inte så kul :(
Men men .

Just nu sitter jag i alla fall hos farfar , sk sova här i natt . Börja ju jobba klockan 7 på morgonen så skönare att sova i stan då :)

Ha de !

Kommentarer
Postat av: Angelina

Fick du inte den lagad?

2009-06-17 @ 21:11:41
URL: http://angeliname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0