Lugn kväll !

Jaha , då va de fredag igen :) Värst vad tiden går fort , bara rinner iväg . Dagen började me jobb som vanligt .
Ovanligt pigg i morse när klockan ringde , men vatt en konstig idag på jobbet . Vet inte rikigt va de vatt , men men . l När jag slutade gick jag hem till farfar , käkade lunsch sen la jag mej på soffan o läste . Inte mitt vanliga att läsa , men fick en fix ide igår kväll att jag skulle läsa :) Slutade me att jag la undan boken o sov en timme , riktigt skönt faktist .

Nu sitter jag hemma i sängen , ska snart ringa Ninni o höra när jag ska köra dom . Sen hämta Hanna o sen handla . Vi skulle laga lite käk o glo på film ikväll . Så blir bara ta de lugnt , ska ju jobba i morron me så orka nog inte göra så mkt .
Skönt att man börja 10 i morron i alla fall .

Ha de kanon alla :D

 Tider detta , Saknar de !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0