Midsommar!

Då va de redan Midsommar . :)

Åkte ut till Väby igår sov där till idag , ska snart köra till jobber . Jobba ju till 2 idag . :/ Sen bär det av ut till Väby igen där jag ska tillbringa min midsommar :D Kommer nog hem i morron eftermiddag igen :) Sen på kvällen blir de middag hos farfar .

Ringde då även till henne som jag köpte min balklänningen av, visade sig att hon bodde i turkiet , så jag kan ju bara glömma att dom sak fixa de :( Så jävla surt , aldrig anvönt den å när väl balen e så går skite sönder . Jätte kul verkligen . Men men . Så e livet .

Nehe , nu måste jag köra till jobbet så jag inte kommer försent . Ha en trevlig Midommar alihoppa . :D
Gammal midsommar bild ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0