Söndag!

Tjoo!

Då va de söndag igen . Helgen har vatt kanon . Grill Fest hos lilla mej i Vieryd i fredags . Blev väl kanske en grogg för mkt mot slutet men vad gjorde de när man ändå skulle gå o lägga sig ?! ;) haha .
Vaknade dagen efter mådde förvånadvärst bra :D Käkade lite frulle , sen gick vi en runda . Skönt som fan o fon väder va de me , plockade undan sen åkte jag hem till lilla Kallinge .

Lördagen: Böev de tacos o fotboll hos Johanna . :) Sen Natti . Mkt trevlig kväll . :D

Idag ska jag bort till Malin och förstärka naglarna , o sen åka upp till Elli som ska måla naglarna ,får hoppas de blir bra :)
Men de tror jag;) Annars gör jag inget specielt nu , bara dryga o sjukt rastlös inte en aning vad jag ska hitta på :(
Ska ju inte till Malin förren 14.00 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0