10/3-09

Heej På Er ! :D

Sitter här nu hur trött som helst :( Ska gå ner till apun snart me , undrar hur jag ska orka vara där till 6 ikväll ?!
Så länge man har nått att göra e de nog rätt lugnt . Fattar inte riktigt hur jag kan vara så trött , somnade ju strax efter 10 på soffan igår , sen har jag sovit jätte gott i natt så borde inte vara så trött , Eh kanske blir bättre sen när man gå ne till stan , lute frisk o luft så piggnar man nog till :D Brukar vara så i alla fall .

Idag blir de nog käka lunch med mamma me , e inte säkert men kanske , få se vad som händer och sker !
Katten ska till veterenären idag me :S Han har fått nån böld på örat sen sprack den , så de ser inte alls bra ut , så sa pappa att om de va nått allvarligt så skulle han avliva katten :'( Tycker jag inte  om , han e verkligen världens goaste katt . Så får väl se sen idag vad som händer me han . Får ju hoppas på de bästa , men känns tyvärr som om de luta åt andra hållet :(

Nee , nu ska jag snart bege mej ner mot stan !
Ha en toppen dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0