11/3-09

Tjoo!

Vatt en bra dag idag . Ghorde en massa saker på praktiken , bland annat skyltade om fönstret inför påsk . ^^
Sen gått och plockat o provat lite nya saker . Sen skulle man ner och träna me , men kom massa saker i mellan hela tiden så de slutade man att man blev super stressad . :S Var ju tvungen att köra hem , vilket inte alls var planerat , va tvungen att ha ett papper , och pappa hittade inte de , men efter mkt om och men kom jag ne till gymet , men tränade bara knappt en timme , men bättre de än att ite träna alls . När jag kom hem igen så skulle jag plugga , men va så trött efte att jag duschat så la mej på soffan o kollade på tv , och försökte hålla mej vaken .

Idag då: Ska snart göra mej iordning ,  och sen går ner till min praktik :) Blir bara att man ska vara där till 2 för sen kommer pappa och hämta mej , ska till sjukhuset idag , men handen , de har äntligen börjat hända något . Har ju bara tatt typ 4 år . :S Men men . Så får väl se vad dom säger idag . Operation eller inte . Så e lite nervös . Men men , de e bara hoppas på de bästa . ^^

Nu ska jag käka frukost sen fixa iordning mej :)

Ha en kanon dag ^^

Kommentarer
Postat av: Tiiza

gick det bra hos läkaren?

/tiiza

2009-03-12 @ 14:49:01
URL: http://tiiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0