3/3-09

Heej Hopp!

Gårdagen bestod av att ligga på soffan/sängen och sova hela dagen, mådde inte alls bra :(
Idag känner jag mej i alla fall mkt piggare :) Men idag e de farfar som inte mår bra :( Skulle igentligen åkt hem i morse , men har inte kunnat köra än , e inte ens säkert vi kan köra hem idag :S O jag måste hem idag ! Så får väl se hur de blir me de .

Dagen blir ju inte alls som jag tänkt mej , skulle följt me Frida . Sorry Frida e jätte ledsen att jag inte kan . Hoppas du förstår?! Skulle även hälsat på mormor , men de blir de nog inte heller något med :( Synd , va ett tag sedan jag träffade henne . Men men får väl ta de nästa vecka eller nått ^^

Snart blir de nog lite käk , måste äta lite idag , med tanke på att jag inte fick i mej något igår . Helt sjukt vad illa jag mådde asså :S Rikitgt jobbigt kan jag säga . Så väldigt skönt att man mår bättre idag kan jag säga . :)

Nehe , hoppas alla ni andra e friska :)
Ha de kanon . :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0