1/3-09

Hej På Er!

Dagen blev ju inte som planerat då , skulle ju haft lite kalas , men de blev inget i mej Petra e sjuk!
Lite tråkigt , men men så e de ibland . Blev en promenad ner till sjön , sen på vägen hem gick vi på isen över istället för att gå runt . Va lite nervös , men isen va så tjock så de va inga problem me de ^^
Senare kom faktist dom andra kusinerna upp så de blev lite tårta och så . :)
Rätt gott faktist , efter de gick jag och la mej , fick sån huvudverk :( Och när jag vaknade så hade jag fortfarande huvudverk ,trodde jag kunde sova bort den men de lyckades jag inte me , mådde skit illa me , inget bra alls :(
Men efter jag fått i mej lite käk så mådde jag mkt bättre :D

Ikväll blir de slappa framför tvn och titta på beck , sen blir de sängen , e skit trött :(
Blir väl kanske lite pluggande nu me innan filmen börja , få se om jag pallar me de .

Ha de bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0