16/3-09

Tjoo!

Haft fullt upp hela dagen idag känns de som . :S Efter jag gjort mej iordning å käkat frukost så stack jag över till Hanna . Så bakade vi frallor .Eller jag bakade . ^^ Hanna hon stog och diskade . :P Efte de gick vi över till mej , och lämnade liter saker , sen givk vill till Kallingeskolan och hämtade hennes mammas bil , så körde vi ner till stan . Lämnade bland annat godiset vi hade i fredags på discot . Sen blev de runda på stan o så . :) så skickade Robin sms me , så blev en fika med han på Andra våningen . Trevligt trevligt :D Efter de körde vi till farfar , och sen hem igen . När jag väl var hemma så satte jag mej en stund vid datorn , sen packade jag ihop mina träningskläder , blir nog träning i morron . Se åkte jag ner till Peter :) Så nu sitter jag här . Har legat i soffan och kolla på film i stort sätt sen jag kom , men förstod inte så mkt av filmen , så får nog kolla på den en gång till ;) haha . E nog fan lite trög när de gäller filmer asså :S
Men men , ska lägga mej på soffan igen och kolla på tv , sen blir de sova , e trött som fan . Sen blir de praktik i morron igen , ka ju säga att jag har nog att göra hela dagen i morron :S

Puss&Kram ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0