17/3-08

Heej På Er !

Vaknade strax innan klockan ringde idag , skönt de , mkt bättre att vakna själv och inte bli väckt av en klocka som ringer. :) Gjorde mej i ordning och så , sen gick ja ner till praktiken . Haft och göra hela dagen idag , känns bra att man gjort nått vettigt i alla fall . :D Blev verkligen super trött efter jag hade käkat , var inte långt ifrån att jag somnade . :S Men gick ut och tog lite frisk och luft så piggnade till igen , lite i alla fall . Sen vid 4 gick jag upp till farfar , hämtade bilen sen hämtade jag Hanna , sen körde vi och tränade . Hur härligt som helst :D Blev springa på löpabanden och sen lite styrketräning , sen plockade vi upp Roger han skulle me upp till farfar , han skulle tydligen käka midag där idag .
Efter de körde jag hem , hämtade träningkläderna till i morron , ska eventulet på spinning i morron , om allt går som jag vill , vet man ju aldrig :S

Nehe , u blir de slänga sig på soffan och ta de lugnt och kollar på tv , House börja ju om typ 20 min och de måste man ju självklart se på :D Hur bra som helst ju ^^


Kommentarer
Postat av: Tiiinnna

Inte!!! Des..H är bättre ^^

2009-03-17 @ 23:40:09
URL: http://tiiiiinnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0