18/3-09

Tjoo!

Sitter i sängen just nu och kollar på tv . Är duktigt trött efter dagen . Började me APU som vanligt . Men har vatt en rätt lugn dag , men lyckades givetvis skära mej i tummen .. Igen .! :S Det var såhär , det kom in en kund , som ville ha tulpaner , så skulle jag sätta ihop till en bukett med både ginst och lite annat . Visst inga problem tänkte jag , i för sig brukar jag inte sätta i med både ginst och annat , men lyckades bra , sen skulle jag snitta dom me , o givetvis satte jag kniven i tummen , inget ovanligt , men blev inte såp djupt denna gången , men har kommit fram till att en Sandra + en kniv och tulpnaer är ingen bra kombination alls . Så har lite ont i tummen nu :'( men börja vänja mej ;) .
Senare på kvällen blev de träning med Hanna , körde spinning idag , o jag har verkligen inte vatt på spinning på säkert över ett år minst :S men gick kanon bra ändå . :D Bättren jag trodde i alla fall , men nu e jag verkligen helt slut .orka knappt stå på benen , så får väl se hur de känns i morron . De tråkiga e att nu efter spinningen fick jag jätte ont i halsen :S Inget kul alls , hoppas de försvinner till i morron , visserligen känner jag mej helt tjock poch svullen :( Men men , hoppas verkligen inte de något . Har redan vatt sjuk tillräckligt kan jag lova . Men med min otur så skulle de inte förvåna mej om de sitter i till i morron me .

Nee , nu ska jag titta tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0