19/309

Hallå !
Vatt en kanon dag idag om jag får säga de själv :D
Började me att jag steg upp , gjorde mej iordning , håret ville inte alls som jag ville ,och ingen plattång hade jag hemma heller , den låg ju hos farfar :S , och jag hade bara satt upp håret i en boll typ efter jag duschade , sen somnade jag så , så när jag vaknade imorse så va de ju inte så lätt att göra nått med håret alls , så de slutade me en tofs bara. Sen cyklade jag ner till stan , ställde cyklen hos farfar , och gick ner till min praktik . :D efter jag slutade så kom Tina , sen åkte vi hem till mej , hämtade datorn och sen hem till Tina för att plugga lite . När jag kom hem sen så kom Frida , så körde till farfar och hämtade mina saker , sen åkte vi ut till mamma och fixade lite . Vägen hem var väl ganska rolig , hade ju nyss kollat på "Sveriges värsta bilförare" Så Frida och satt och fjantade sig , o sa precis vad jag skulle göra och när , och snäll som jag e så ställer jag ju upp så att Frida kan "leka" vad hon nu lekte . haha . Och rätt va de e så skriker hon rakt ut "AKTA RÅDJURET" Och jag livrädd o tvärnita och kolla , men ser inget , och frågar till slut om om bara skojade me mej , vilket hon gjorde , blev ett gott skratt där kan jag säga , men de va rätt kul ändå . Men fan vad rädd jag blev :S . Väl hemma utan fler rådjur och bilen hel och allt så började hon locka håret och jag satte mej här , blir nog snart sova , e trött , sen skola i morron , så blir upp tidigt . :( Men men .


Puss&Kram



Gammal bild på mej och Frida ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0