21/3-09

Tjoo!

Fredagen bestod av skola , sen var jag på min APU en stund me och kollade läget och så ^^ .
När jag kom hem från stan så gick jag och Hanna , ner till stan , jag skulle hämta min brors cykel , och min cykel stod där visst me , så de blev gå ne till stan och cykla hem :D När jag kom hem så kom Evelina till mej , sen senare åkte vi till Frida en sväng , jag skulle låna kläder av henne , och hon skulle låna min volym master . Och efter de åkte vi till Kuggeboda och kollade på film med Simon och David :) Skit bra film faktist ^^

Lördagen: Börja med att jag ska jobba ett par timmar , sen blir de väl hem städa lite i sitt rum , locka håret, usch kommer ta tid :'( Men men , de blir ju bra när de e klart sen ;) Ska ut till mamma me lämna bilen och göra mej iordning inför kvällen . :D Ska se om jag hinner gå en runda me :S Tveksamt ,  återstå att se ;)

Ha de bra så ses vi säkert ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: Swensson

haft en bra helg? :D

2009-03-22 @ 16:32:01
URL: http://ingenvanligswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0