24/3-09

Tjoo!

Tisdag idag då , va några dagar sen jag skrev . Har inte haft tid .
Söndag va en riktigt slapp dag , blev lite plugg , sen gick jag över till Hanna . Kollade på film och gottade oss med massa godis ^^ Kvällen kollade jag på Beck , sen gick jag o la mej .
Måndagen , skola , massa plugg osv , ´Va även hos farfar en sväng , skulle prova balklänningen till skorna och se i fall dom passade , vilket dom gjorde , men fundera ändå på att kolla om jag hittar några andra . Kvällen bestod sen bara av att plugga PA , ska ju snart vara inlämnat :S Och har lite kvar atty göra , inte så mkt , men lite .
Idag så e de ju APU som vanligt . Fast hade hellre vatt hemma , e sjukt trött och har ont i huvudet :( så får se hur länge jag stannar . Kanske ska följa me pappa till kna idag me , kolla på träningsskor och lite sånt , Så jag jag kan börja att springa igen . :D Sist jag gjorde de fick jag skit ont i knäna o allt :S Så pappa trodde de va för att dom va slitna , har ju ändå haft dom ganska länge , men dom e verkligen supersköna ^^
Annars ikväll blir de bara att slappa och plugga . Kanske gå en runda om jag orka . Cyklade ju trots allt ner till stan så har ju fått lite motion i alla fall :D

Ha de bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0