30/3-09

Heej Hopp!

Var ju ett tag sedan man skrev nu . Har inte riktigt haft tid!
I helgen var jag ju som sagt i Falkenberg :D Helt underbart och komma dit igen , har verkligen saknat de .
skulle ju till min mammas kusin , och hälsa på och så . Sen skulle hon även sy upp min balklänning . ^^
Så nu passar den nästan perfekt . På lördagen blev de även en tripp till Ullared , som vanligt när man e där uppe . :D
Senare på kvällen åkte vi även till stranden en sväng , kom i lagom tid perfekt till solnedgången och allt . Jätte mysigt verkligen . ^^
Söndagen , blev de lite mer shopping . Sen blev de även lite plugg me . Drygt men måste göras . :/ Åkte även hem idag . Blev lite nervös där ett tag när bilen börja låta konstigt osv . O vi hade verkligen mer än halva vägen kvar hem :S Så fick ju stanna . O när man öppnar dörren luktar de bränt som fan , men de luktade bara bränt gummi , så va ju ingen fara så , mamma sa att de brukade lukta så när man hade kört med bilen . Så får väl lita på henne , har aldirg kört hennes bil långa sträckor , men vi upptäckte tll slut att de va oljan , så både jag o Hanna supernervösa att vi inte skulle kunna komma hem , men stannade på närmsta mack , så vi fixade , så skönt de . :D

Idag måndag , har jag mest pluggat och donat i mitt rum . Träffade Tim en sväng me . Snart blir de sägen , men måste nog plocka undan därifrån först om jag ska få plats ^^


Go natt på er ^^

 Solnedgången på Skrea !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0